poniedziałek, 7 listopada 2011

Zasłonki i obrazki

Witam po kilkudniowej przerwie w pisaniu... ale nie tworzeniu :) dziś kilka moich wcześniejszych wytworów :D  Jak mówi tytuł posta- zasłonki i obrazki w roli głównej. Kilka zdjęć tego, co sama wymyśliłam i zrobiłam z materiałów kupionych w IKEA.
Zasłonka kuchenna
 
Obrazki w pokoju gościnnym

Obrazki z pokoju gościnnego w rzeczywistości mają żywsze kolory i nie są takie krzywe, ani krzywo nie wiszą :) Urok zdjęć robionych na szybko, wieczorową porą ha ha ha.

7 komentarzy:

  1. Bardzo łądne zapraszam na pachnące słodkości u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam ten materiał to od razu pomyślałam że piękne obrazki by były :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. So fun and pretty, thanks for sharing!
    hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci to wyszło! Bardzo lubię tkaniny z Ikei :)
    Dziękuję za udział w candy!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Monia, bardzo mi się podobają te obrazki i zasłonki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny:) Zasłonki i obrazki mnie urzekły. Szkoda , że mam tak daleko do Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł z tymi obrazkami dopasowanymi do zasłonek (a może odwrotnie?;))!

    OdpowiedzUsuń