środa, 7 listopada 2012

Dwa metry szczęścia :)

Uffff udało się. Maszyna wróciła do łask. Dwu metrowa zasłonka z mnóstwem aplikacji skończona. Zawiązywana na  bawełniane tasiemki- niestety nie widać tego na zdjęciach.
Chmurki, dom i słonce zrobiłam sama, drzewka i ptaki wycięłam z  materiałów, które mam w domu. Trawa jest po prostu wyszyta zieloną nitką . Trwało to dobrych kilka dni, ale było warto.
Prace zgłaszam do konkursu na stronie www.jakuszyc.pl .
Na tej stronie można obejrzeć wszystkie nadesłane prace.
Na domku, wyszyte tez przy pomocy maszyny imię właściciela ;) Moja maszyna nie wyszywa literek, wiec proszę przymknąć oko na te krzywizny :)
Fotki:
widok bez zasłonki







Ostatnio Ania tutaj pochwaliła się co dostała ode mnie w ramach wygranego candy u mnie na blogu.
zdjęcia z bloga Ani.


Mały cytat z bloga Ani: '' Monika okazała się bardzo hojna. Wygrałam samego króliczka, a dostałam tyle przydasiów, śliczności i słodkości, że do tej pory radość mnie nie opuszcza. Dziękuję Ci kochana kolejny raz ;)'' Nie mogłam się oprzeć, żeby nie przytoczyć ;)
Poniżej mały podgląd na zawartość przesyłki i fotka dziurkaczy, których użyłam do zrobienia scrapek dla Ani w ramach wygranej.


Ze względu na to, ze aplikacje to coś nowego w moich krawieckich dokonaniach, zgłaszam zasłonkę  na wyzwanie u majstrującej Asi.
Prace zglaszam rowniez na listopadowe wyzwanie w Klubie Twórczych Mam

 ******************************************************


13 komentarzy:

  1. Nie tylko metraż, ale i wszystkie detale pokazują, ile czasu i pracy włożyłaś w tą zasłonkę. Ciekawy pomysł, na pewno oryginalny element wystroju!
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna zasłonka, ładnie dobrałaś kolory i wykonałaś wszystkie szczegóły:) Pozdrawiam ciepło. Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę wiedzieć ile czasu to zajęło?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musiało byc z tym roboty :) Ładny efekt, bardzo wesoły

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Mój syn byłby zachwycony taka kryjówką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite ;) normalnie marzenie dzieciństwa! jesteś ogromnie zdolna.
    To dopiero początek pracy z Twoimi przydasiami ;) tę kartkę miałam już zaprojektowaną daawno temu, więc nie brałam jeszcze pod uwagi cudeniek od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kotara, super pomysł. Igła:) Mm dla ciebie wyróżnienie przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, napracowałaś się, ale zasłonka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sama nie mam pojęcia, ale spytam koleżanki, bo jest konsultantką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ robota - chylę czoła!
    A w nagrodę ;) zapraszam Cię na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń