piątek, 13 września 2013

Powrót.

Ostatnio długo mnie tu nie było... W sumie być, byłam, ale postów nie pisałam.
Dziś postanowiłam za sprawa pewnej akademii, a dokładnie Letniej Akademii Szycia, ze zmienię ten stan rzeczy.http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4543331798765977623#editor/target=post;postID=4304010568541313320
Akademia zakończyła się w ubiegłą niedziele, a od dziś można glosować na prace uczestniczek.
Opisywałam na blogu moja prace z etapu I, kto nie zorientowany- KLIK.
Niżej fotka  owej torby.

Etap II to poszewka na poduszkę. Poszewka miała być miedzy innymi zawiązywana na troczki. Wszystkie prace można oglądać w tej galerii.
Moja praca to nr 116.







Żeby zaliczyć etap III, trzeba było uszyć kosmetyczkę, która miała mieć w środku przegródki z gumy lub materiału. Galeria wszystkich prac tutaj.
Moja praca ma nr 89.






Podkładki, a raczej maty na stół, to poziom IV.  Miała być pikowana i usztywniona. Wszystkie prace uczestniczek można obejrzeć tutaj.  Jako usztywnienia użyłam grubszego materiału- białego, który stal się główną ozdoba podkładki . Zółty, cienki ostatecznie trafił na spod. Lamówkę wykonałam sama.
Moja praca ma nr 86.




Ostatni V etap to uszycie spódniczki z kontrafałdami. Galeria prac pod tym adresem.
Moja spódnica uszyta  jest z lejącego się, cienkiego materiału. Świetnie układa się na ciele, a kontrafałdy dodają jej uroku. Niestety nie mieszczę się w nią, z jednego powodu... nie uwzględniłam w niej miejsca na brzuszek ciążowy :) W tej informacji chciałam zawrzeć przyczynę mojej nieobecności... Bardzo złe samopoczucie i inne towarzyszące temu stanowi dolegliwości skutecznie odpychały mnie od sięgnięcia po komputer, jednocześnie zapędzając mnie na dłuższy czas do łóżka...
No, ale nie o tym ten post, wiec oto moja praca w V etapie:






Poszewka, kosmetyczka, jak i podkładka (mata) powstały z kawałków pozostałych z innych uszytych przeze mnie rzeczy. Spódniczka powstała z bluzki.
W sumie to na tyle odnośnie Letniej Akademii Szycia.
Ostatnim już zadaniem dla uczestniczek jest zebranie jak najwięcej głosów dla swojej pracy.
I tu moja prośba do wszystkich, którzy jeszcze tu zaglądają.
Na tej stronie przedstawione są wszystkie prace konkursowe Glosowanie w LAS.

https://www.ankietka.pl/ankieta/122853/konkurs-letniej-akademii-szycia.html 
Proszę o glosy na moja prace- nr 52. obok zdjęcia po lewej stronie trzeba zaznaczyć wybór i potwierdzić na dole strony. Glosować można raz- przynajmniej tak mi się wydaje.
Praca jaka wybralam - jedna z pieciu jakie stworzyłam, to moja letnia torebka:
 
NR 52
I to by było na tyle w dzisiejszym poście. W następnym reszta zaległości.
Ps. pamiętam o podaj dalej, ale dopiero teraz będę mogla się za to zabrać. także... cierpliwości.
Pochwale się tez wygranym licznikiem i candy.


W związku z tym ze lada dzień mija rocznica- kolejna- założenia mojego bloga, przewiduje w najbliższym czasie zorganizować candy :) Dlatego zapraszam w moje blogowe progi.


14 komentarzy:

  1. Jak miło, że wróciłaś i to z tak pięknymi rzeczami:)już dziś życzę wszystkiego naj z okazji rocznicy, super:)))Dziękuje za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się Moniko, że udało się Tobie powrócić do blogosfery:) Prace piękne, zagłosowałyśmy na Twoją torebkę wakacyjną i trzymamy kciuki:) Mamy nadzieję, że już się lepiej czujesz. Pozdrowienia ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  3. super Cię widzieć z powrotem:) świetne rzeczy wyczarowałaś:) Gratuluje rocznicy i lepszego samopoczucia życzę:)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu wróciłaś ;) fajowe rzeczy uszyłaś w międzyczasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się najbardziej podoba ta spódniczka, bardzo bym taką chciała <3 chyba mamie muszę zlecić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka naj,naj <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze że zajrzałam :) Gratuluję dzidziusia w drodze :) pędzę głosować i może uda mi się również por,wrócić do blogowego życia po dłuższej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie zdążyłam zagłosować :/ skończyło się wczoraj...

      Usuń
  8. O! Jaka piękna nowina:-) Życzę tylko dobrych dni w czasie oczekiwania i oczywiście w tym czasie zdrowia dla Ciebie i Maluszka:-) Gratuluję serdecznie.
    Piękne rzeczy wydziałałaś. Poduszkę to bym może uszyła, ale kosmetyczkę! Spódnicę! Po prosty wyższa jazda!
    Co do Wymianki Pod Patronatem Św. Mikołaja, pozwól, że sprawdzę czy zgłoszone osoby zadeklarowały wysyłkę poza Polskę i dam Ci znać. Nie pamiętam w tej chwili tego, a jakoś jeszcze nie spisałam sobie danych z maili zgłoszeniowych. A byłoby bosko, gdybyś przyłączyła się do wymianki. Toby się zadziało:-)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie! Dbaj o siebie - o Was:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy uszyłaś,torba bardzo mi sie podoba♥pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, najbardziej podoba mi się torba oraz kosmetyczka w ptaszory

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Fantastyczna wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na głosowanie się już nie załapałam, ale serdecznie gratuluję powiększenia rodziny i trzymam kciuki za Twoje zdrowie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń